22 Kasım 2012

EVİMİ YENİLİYORUM DEVAMIIII

          EVVVETTTT İŞTE GELDİM BURDAYIM BEN BU İŞTE USTAYIMMMM
                                                   SİZ NE DERSİNİZ



KONSOLUMUN YENİ HALİ
eski halinin resmini bulamadım ama düz kahverengi idi

KONSOLUN ÜSTTEN GÖRÜNÜŞÜ
yalnız çerçevedeki resimler kabartmadır ve tarafımdan yapılmıştır

bir çift mumluğumun teki

ORTA SEHPAM
 YİNE ESKİ HALİ YOK
bu sehpayı tam dört kez değişik formlarda boyadım

KOTUĞUMUN YENİ HALİ
ESKİDEN KAHVERENGİ İDİ

GÜMÜŞLÜĞÜMÜN YENİ HALİ

MASA SANDALYEMİN YENİ HALİ

MASAMIN ÜST KISMI

Resim yazısı ekle

TV DOLABIM YENİ HALİ

DIŞ KAPIM
BİR ZAMANLAR ÇELİKTİ

KÜÇÜK GÜMÜŞLÜĞÜM

2 yorum:

agresif prenses dedi ki...

yaa varya sen super becerıklı bıseysın yaa:)))ya noluurr nolurr bıze de gell:)))sana borekler kekler tatlılar rusvet olarak ne gerekıyorsa yaparım hem cookkkta operım vallaa gelll yaa:))))

toprak dedi ki...

valla sağol beğenmene sevindim